Refyamat2 Hilalayzz çatı muayenesi tetiklemez sıyırma olursa yanı rahim ağzındaki o mukus tabakayı sıyırırsa doktor doğum başlar öbür türlü birsey olmaz
rosatue Hilalayzz 36+2de ilk çatı muayenesini oldum. 37+2de tekrar açıklık muayenesi oldum. Ne bir rahim kısalması ne bir yumuşama ne bir açılma ne bir sancı yok 😅
Prensesannesi16 Hilalayzz evet tetikliyor çünkü doktor bebeğe uyarıda bulunuyor.benimde 5 gün oldu doğum yapalı ve doğumu muayenelerle hep doktorum başlattı şuan bebeğim küvezde
Sed22-09 Hilalayzz 2 defa çatı muanesi oldum hiç açılmam olmadı canım, yolluklarımı yıkadım onun etkisi ile açılmam oldu doktor bile şaşırdı 😂😂😂
Minamm-0666 BenM ilk gebeliğimde öyle oldu yAni muayeneden sonra nstye girdim sancım çıktı Hemen 37+4 haftalıkken ben tetiklediğini düşünüyorum
cileklisut63 Ys35 benimde nişanım geldi 40+3 oldum hala doğuramadım bekliyorum diye doğmuyo vazgeçtim doğurmıcam diyorım belki doğururum 😂😂
Linam6868 Prensesannesi16 Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kavuştursun insaAllah sizi kaç haftalıkken doğum yaptınız 13 temmuz da bende oğlumu kucağıma aldım sizle aynyiz galiba
Refyamat2 Ys35 hemen olacak diye birsey yok bn çatı muayenesinde doğumun başlatacak bir hamle olmadığını söylemek istedim sıyırmada olur ama çok gecikmez
rosatue Hilalayzz doktorum da muayene ile doğumu başlatabiliyor olsak herkesi muayene eder doğurturduk demişti. 😂 hakikaten keşke bu rivayet gerçek olsaydı ama değil 😂 inşallah açılırız da doğururuz en normalinden
Linam6868 Hilalayzz ilk hamileligim de 37 çatı muayenesi olmuştum o gün doğumum baslamisti sabahına kızım doğmuştu(37+1)