canoldunbebegim Merhaba anneler 10 haftalık gebeliğim var dün ilk defa alttan muayene oldum doktorum bebeğe bi zararı olmadığını söyledi ve kalp atışlarını sordugumda dakikada 120 gibi dedi sağlıklı mı sizce sizinkiler kaçtı acaba 😇
canoldunbebegim kir_cicegi biraz kasık ağrım falan vardı o yüzden bakmak istedi ilk defa daha önce hep ultrasonla bakıldı