Adakbebek2020 Arkadaslar 2 haftaya düğünümüz var. Eşimin kardeşinin. Abiye bakıyorum ama kendime uygun bısey bulamıyorum. Mağazalardan gezdim baktım hem ultra pahalı hemde hiç çeşit yok. Net üzerinden nerden bakabilirim. Siz nerden temin etmiştiniz :)
Birpapatya4 Adakbebek2020 hamile kategorisi olunca soyacak yer arıyolar normal abiyelerin büyük bedenini alıp tadilatla hallet derim
Aysenur___ Adakbebek2020 kuzenim normal bi abiyeyi 48 beden almıştı çok ta güzel di hamileliğinin son ayı idi düğün de
juniorUras Adakbebek2020 Merhaba, geçen hafta kardeşimin düğününde giydim. Çok yer gezdim en sonunda 48 beden alıp omuz-göğüs kısmından tadilat yaptırdım 35 haftalık hamileyim
Nelmali Adakbebek2020 o zaman pisman olmazsınız 😁 ben kuzenimin nisaninda giydim keske düğüne saklasaymışım düğüne elbise bulamadım 42 beden esnek kumaş bir elbisem vardi balık onu giyeceğim 😅