Arkadaşlar merhaba 13 haftalık hamileyim. Geçen hafta cmt den beri kahverengi akıntım var. Doktor kontrolümde de doktora söyledim normal dedi bebek geliştiği için rahim kirli kanı dışarı atıyor dedi. 8 gün falan oldu devam ediyor hala dünden beri sanki daha da çok gelmeye başladı yani tuvalete girdiğimde diyeyim. İnternette falan ⅚ gün normal yazılmış. Daha ne kadar devam eder böyle ? Yardımcı olabilecek biri var mı