N-h-e123 ben de 6-7 yaşlarında olmuşum ameliyatı. Ilk doğumum yaklaşık 6 yıl önce özelde oldu,ordaki doktor sezeryan yaptı,tek sebep bu değildi tabi çatın da dar demişti.
Riske atmadı. Şimdi devlete gidiyorum son iki aydır,onlar da sezeryan olur dedi. Sen çatala oturamazsın,seni zorlayamayız demişti. Merak ettim acaba normal doğum yapan var mı?