Birann Nefesim01 ben hastaneyi arayıp laboratuvara bağlandım direk sonucu sordum negatif hiçbir problem yok dediler arayop sor bence sende
didem-ergin Nefesim01 sana bi kağıt vermesi lazım orda .. mm canlı embiriyo izlenmektedir nazal yapı olağandır yazıyosa gayet normal
Dugi7 Nefesim01 benim de bugün çıktı sonuçlar doktoruma mesaj attım 1-2 saat sonra aradı arefe olduğu iiçin hastaneler yoğun baya düşük riskli gayet iyi dedi sonuçlar 50.000/1 çıktı sizin kaç yazıyor ?