gazetecianne 20+5 olduk hala tam hissedemiyorum hareketleri normal mi ??? bi sıkıntıları yok çok şükür ama ben de sıkıntı var herhalde 😒😔
Ezgice0 gazetecianne Bu konuyu doktorunuza sordunuz mu belki plesentaları öndedir o yüzden hissetmiyorsunuzdur 🙄
zehranurr gazetecianne evet. Benim bir bebeğim 1 hafta geride ve birinin tekmesini diğerine göre daha az hissettim hep.
zehranurr gazetecianne tek yumurta ikizleri tek plasenta rahmin arka duvarında yerleşmiş. Yani detaylı usgde bu şekilde söylemişti doktor.