Sevdaelmc Bugün öğrendik kızımız olucakmış allahım herkese yaşatsın bu güzel duyguyu inşallah Amin 🙏🏻 😍😍
Kbra_em Sevdaelmc sen yine 16 özellikle 20yi bekle. Bizede 12 16 da kız dendi 20 de erkek. 31+4 haftalığız oğluşumla şükür..
Bir_abla Sevdaelmc aa çok sevinidm hayırlayamqdım ama olsun ama cidden belli olmaz kuzum 16 ve 20 yi bekle sen yinede bence sağlıkla gelsin muhtemeln prenses
asyaebrar Ben 8. haftamdayım ama o kadar çok kızım olsun istiyorum ki çocukluğumdan beri hemde 🙈 banada dua edinn ❤️
Sevdaelmc Kbra_em tabiki bekleyeceğim nasip kısmet ikisi de olur benim için sağlıklı olsunda ama doktorumuz %90 dedi bakalım önümüzdeki zamanlarda ne olucak 🥰
DRYD Ben de 12 haftalığım. Doktorum kız görüyorum dedi. Ama biz kesin gözüyle bakmıyoruz. 7.ayda bile değişen duydum. 🤷🏼♀️
Sevdaelmc Kbra_em gerçekten mi 🤦🏼♀️ Artık hayırlısı bakalım zaten 17 haftayı görmeden birşey almak istemiyorum ne olur ne olmaz diye ama işte insan merak ediyor 😍