Denis19 Biliyorum kasılma olarak sayılıyor ama hastaneye gittimde nst bağlanmıştı normal dediler su iki gündür çok toplaniyo 25+5 günlüğüz magnezyum kullaniyorum doktora da 2 hafta önce gittim herşey normaldi kasıklarına doğru toplaniyo bide acı ağrı yok şükür
Denis19 Gulnar94 aynen canım benim de öyle doktora sormuştum ben kanamam var mı dedi hayır yok dedim endişelenme dedi 17 haftamda olmuştu ondan sormuştum