35+6 haftalığım. 2 gün önce acile gittim. Şekerim çok yüksek çıktı ayrıca bebeğimin suyu fazla çıktı. 25. Haftada şeker yüklemesi yaptırdığımda gayet normaldi. Benim kendi doktorum suyunun hep normal olduğunu söylerdi. Acildeki doktor fazla deyince korkmaya başladım. İnternetten bakıyorum hep kötü şeyler yazıyor. Bu su fazlalığı bebeğimde bir sorun yaratır mı? Acildeki doktora sordum bir sorun teşkil etmez dedi ama güvenemedim. Sizde böyle bir şey oldu mu olduysa nasıl bir yol izlediniz?😔