Kızlar ayın 18 inde yani dün saat 15.00 civarı yumurtlama gördüm. Bugun sabah tekrar test yaptm çatlama olmustu sizce cok erken degil mi? 1 gün bile sürmemis oluyor. Böyle olan var mı? Benim gibi agustosun basında test yapmayı bekleyen anne adayları gelin birlikte bekleyelim güzel haberler verelim insallah birbirimize😍