Merhaba anneler 2. Gebeliğim 34+3 oldum bi oğlum var onda kullanma gereksinimi duymadım ama bunda ev işi yaparken, doğum sonrası yapabilirsem 2 çocukla yürüyüşe çıkmak istiyorum ilk oğlum 3 yaşında bebek arabasına bineceği için kanguru veya sling tarzında biley bakıyorum ne önerirsiniz ?