Damla43 Arkadaşlarım 11+3 haftalığız bugün doktor kontrolüne gittim doktor eşin önde dedi bi sorun yok dedi bebek iyiymiş ama ben korktum bu durumu yaşayan varmı ilerde yer değiştirirmi acaba
depsizoo Damla43 plasenta anterior oluyo o sadece hareketlerini az hissedersin aynısı bendede var😀 previa olmadığı sürece sıkıntı olmaz previa da sadece normal doğuma engel oluyo bebeğe zararı yok
Lulemom Damla43 benimde önde. 35. Haftadayız. Bi sorun olmuyo. Sadece bebeğin yüzünü 30. Haftadan beri göremiyoruz 😄 yüzünü plasentaya dayıyo. Sadece ağzını görebiliyoruz. Bi sorun olmuyo yani.