Nurssss Rutin kontrole gittim nst de sancı 40 50 arası gitti geldi gep doktor herşey normal dedi gitti biraz geçiştirdi gibi geldi bilgisi olan varmı 20 dakika boyunca düzenli bu sayılardaydı 37 haftalıgım
Kvsraykt Nurssss 37 haftadasınız bebeğin kalp atışları normalse hastanelik bir durum yok sancı 100 üzeri çıkarsa doğum başlamış demek oluyor bence kafaya takacak birşey yok bir risk filan varsa doktor müdahale eder mutlaka merak etmeyin
3MelekAnnesi3 Nurssss bilemedim ki cnm yaa sadece sancıdan bişey ifade etmiyor acıklık önemli baktı Kı acıklıgına
3MelekAnnesi3 Nurssss haftaya kadar bekle cnm ters durum yoksa dur bakalım catı muayeneisinde belli olur
Alize1 Nurssss 35. Haftayız bugün nst için geldim 90 a kadar çıkıyor serum taktılar biraz düştü 😬 erken gelmeye çalışıyor kızım 😅😬
Basceldan Alize1 benimkide oyle ciger gelistirici yaptilar serumlarla vee ilaclarla durdurmaya calistirlar birbucuk gun hastanede yattim iki hafta daha dursa iyi 😂
Alize1 Basceldan bana ciğer geliştirici yapmadılar sadece serum takıldı iki tane nidilat ve progestan kullanıyorum. Bakalım hayırlısı artık inşallah hayırlı zamanda gelirler 😬🥰 bi iki hafta daha bekleseler
Minamm-0666 Bende 37+4 haftalık hamileyim bugün nst de 50 60 larda sancım çıktı ebe anlamsız sancılar olduğunu söyledi 😀 doktorumda hiç sorun yoktur dedi her şey yolunda dedi
tgba22 Nurssss benim de öyle ama 50 ye yakın bi yerde düz çizgi şeklinde tepecik falan yok ben de sordum o sancı degil dedi
Nurssss tgba22 yani benim şaşırdıgım hep 0 10 olan sancı bu sefer hep 40 50 arasıydı bilmiyorum valla bakıcaz [url=https://www.hizliresim.com/6s8ohlh][img]https://i.hizliresim.com/6s8ohlh.jpg[/img][/url]
tgba22 Nurssss seninki benimkinden biraz daha dalgalı ama yine de sancı böyle degil googledan baktım tepecikler oluyor ben neden 50de dedm hemsire de bebegin hareketlernden falan karın duruşundan dedi