Evet arkadaşlar kızım bize sürpriz yaptı ve hiçbir belirti yokken cumartesiyi pazara bağlayan gece 3.15 te bi anda suyum gelmeye başladı uykudan nasıl uyandım fark ettim hala inanamıyorum bn altıma kaçırıyorum sandım ama baktım durmuyo eşimi uyndırdm tuvalete gttim hala devam ediyordu snra durdu hemen belden aşağımı yıkadım ve bi elbise giydim eşimle çıktık yola hastaneye geldik şansıma doktorum direk veznenin ordaydı doğumhneye alındım hemen alttan muayene aldm 1 parmak açıklık vardı büyük ihtimal sezaryen olcak ama sabahı bekleyelim dendi sabaha kadar 2 serum taktılar sonra da suni sancı verildi yavaştan sabah ağrılar başladı yemek içmek yasak uykusuzum halim kalmamıştı artık bayılmak üzereydim sürekli nst ve alttan muayene yapılıp duruldu en açılmalar hızla ilerlemeye başladı bi yandan sancı bi yandan yürüyüş ve pilates topu derken 10 cm ulaşınca normale alındım ama ne zormuş o içerde yapamıycam die kıvrandım bağırdım acıdan o kadar bağrışmanın ardından zor da olsa kızım geldi dünyaya çok şükür sağlıkla doğdu ve kavuştuk. Darısı bütün bekleyen annelerimizin başına 🥰🥰🤲🤲 bu arada 36+5 hftalıktık çok şükür kuvöze ihtiyaç olmadı. 2990 Gr 47 cm doğdu kızım 🧿🧿🧿❤️