Bende bulantı kusma şikayetiyle gitmiştim saatlerce bekletip sonra alttan muayene edicez dedi iki saat kavga edip çıktım gerizekalılar gerektiren bi durum olsa eyvallah diycem böyle prosedür mü olur! Cimere falan bile yazdım ama tabi bi kişiyle olacak şeyler değil maalesef. Alttan muayene nedir daha önce bi doğum yaptım bir kere olmadım sırf midem bulanıyo istifra ediyorum diye alttam oldu canım çekip gitmiştik ama gidemeyenlerde oluyordur eminim Allah yardım etsin 🤷🏻♀️