Busra333 ben kiwi almıstım lazım olur olmaz diye ilk kullanımlarda memnun kaldım ama sayılı kullanımdan sonra sıfır cekiyor canımı yaktı ve bir damla cekmedi. Cok araştırdım mecbur alacaktım indirimi beklemeyemezdim baby plus aldım e bebekten cok memnunum fiyat olarakta deflerine göre cok uygun