Eses61 bende de aynı durum oldu neler yaptım ama bana mısın demedi çatım dardı bebeğim kanala giremedi suyum falan da gelince mecbur sezeryan oldum hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun önemli olan her ikinizinde sağlığı. 48 gün oldu Doğum yapalı gayet iyiyim çok şükür hiç ameliyat olmamışım gibi