Gokce_naz06 Dogum sonrasi dikislerim 1 hafta oldu hala sizliyo ve ve sisti nasil gececek bu dikisler sicakta hic mi hic cekilmiyo ne yapmaliyim
Anneadayii Sıcakta ödem yapma ihtimali oluyor canım bu yüzden ped yerine gazlı beze pamuk sarıp koyabilirsin birde arada buz kompres ve kuru tutman önemli tabii
Ozge890 Gokce_naz06 kuru tutma bende kuru tutu dahada arti ağrılarım sürekli banyo yaptım ılık suyla yikadim pansumani yaptım gün içerisinde hakiki yağla siliyorum o sekil düzeldi kuru olunca düzelme olmuyor