Zelsonr
Çok korkuyordum sezeryan olmasına rağmen ben baya nazlıyımdır ameliyata girerken çok ağladım 🤭 çıktığımdada ilk yarim saat cok agrim oldu serum agri kesici derken toparlandim cok sukur 19.50 de girdim 20.15 civari odamdaydim herşey mükemmel gercekten yavrunuzu kucaginiza aldiginizda hicbirsey hissetmiyorsunuz 🤲🏻🌸