Oznur_08 Kızlar doğumuma 32 gün kaldı 40-45 güne elinize ulaşır diyor anca aldığınız ve hemen elinizd ulaşan bi sayfa önerin lütfennn
Ozgekdr Hiç o riske girme. Cok geç gönderiyolar. Yetişmez yani. Magazadan normal hastane çıkışı alabilirsin.
Oznur_08 gokcekocyigit07 isimli istiyoruz hatta eşim istiyor yoksa ben ordan alırımda ah ah heveslenmiş😂
gokcekocyigit07 Oznur_08 bana göre çok gereksiz isimliler ya e bebek de bir sürü güzel takımlar var ben aldım çeşit çeşit el kadar bebeğe ne lazım isimli şeyler,iki güne büyüyecek zaten 😁 tercih meselesi tabi ama instagramda çok site var da yetişmez galiba 😌
Kbrnrtsn Oznur_08 tuğba kuğu forbaby de yaptırdığım 15. Günde geldi Birde @larrydesing te yaptırdım sipariş verdikten sonra 2 günde geldi valla
Hopimim Oznur_08 ya gec kalmissin bana da gec demislerdi erkej geldi bebeqon ins sayfSi var web sayfasida var ben webden bermistim instagramdan bi konusun isterseniz
Zeyneponcel Asafindukkani sayfasından sadece yastık yaptırdım 15 gün süre vermişti kargolanması için 14 te elimdeydi. Esilaatasarim sayfasından da 3 lü hastane çıkışı ve battaniye yaptırmıştım o da 10-12 güne geldi
elifetrn Oznur_08 canım bebeqon 10-15 günde hazırlayıp kargoya veriyor ben aldım çok memnunum kumaşı baskısı çok güzel kesinlikle tavsiye ederim