32+4 teyim. Doktorum bebeğin kilo olarak 10 gün önde gittiğini söyledi ve şekerden şüphelendi. Şeker yükleme testinde sınırda çıkmıştı ama o zamanlar hiç dikkate almadım. Hemen endokrine gittim üç günlük takipten sonra yükseldiğini gördüm. Doktorum hiç vakit yok bebek çok kilo alır bu şekerle diyerek hemen insülin yazdı. Çok moralim bozuldu. Çok mu geç kaldım. Benimle bu durumu yaşayan var mı. Hamilelikten sonra şekerim normale döner mi. Bebek çok kilo alır mı?😓😭😭😔