Alparslanveannesi_
Tam 34. Haftamda yım ve tatile geldik doktorumdan izin aldım sadece mayo yada bikini artık ne kullanırsan ıslak kalmasın, havuz değil deniz tercih et dedi. Yolculuk sırasında ayaklarımı uzatamadığım için sadece ayaklarım şişti ama uzandoğımda geçiyor. Denizde yüzmek oldukça iyi olıyor kendimi ıslak bırakmıyorum bir arkadaşım hamile mayosu aldı ama göbek kısmı kurumadığı için ıslak kalıyormuş ben bikini tercih ettim onun yerine. Korkmayın, hasta değil hamileyiz doktorunuz yüzebilirsin dedikten sonra biraz da siz dikkat edersiniz yormadan keyifle tatil yapın :)