Fatmayildzz bennn varimmm bende 31+4 um bu bebegim asiriiii hickiriyor kisa kisa ama sik ilk bebegimde hickirirdi ama bu denli degil, 3.bebegim daha fazla hickiriyor siklik olarak yaklasik 2 haftadir boyle, ama bu guzel bisey akcigerleri midesi gelisiyor