Kamile71 Doğuma yakın bulanti yaşayan oldu mu veya kusma neden olur acaba bilginiz var mı ilk üç ay sonrası bulantı kusma olmamıştı şimdi yeniden başladı
Melisaalagoz Kamile71 ben 39+4 üm canım benimde mide bulantım çok olmaya başladı hem hormonlardan dedi doktorum hemde açılmadan dedi açılma olurken mide bulanabiliyomus
Melisaalagoz Kamile71 evet kuzum sabah akşam çikolata yiyorum Vallahi uyanır uyanmaz yüzümü yıkayıp çikolata yiyorum bu aralar
Ysfnannesi Bende 37 nci haftamdaym 9 gün sonra sezeryanım olacak son 1 haftadr bende de arttı normalmis bu durum 🤔
Kamile71 Ysfnannesi benim sezeryane daha yirmi günüm var ama hergun bulantım oluyo yemek yesemde kan şekerim dusuyo
Kamile71 Melisaalagoz bende öyleyim sabah karpuz meyve filan kan şekerim anca yukseliyo yoksa elim ayağım titriyo midem bulaniyo