Benim 3. Gebeliğim ekimde dogum olacak. Digerleride yaza denk gelmisti. Bu sicaklarda aşırı bunalıyorum nefes alamıyorum resmen geceleri sicaktan terden uyuyamiyorum. Okadar bunaldim ki biran once doğsun istiyorum Allah hepimiza kolaylik versin anne olmak zor dogumla bitti sikintilar saniyoruz asil ozaman başlıyor. Ben bu dogumda baglatacam tüpleri yeter artik baska cocuk istemiyorum Allah isteyene versin 😅😅😅