Happyturuncu canım ağlama hiç ne kadar rahat olursan o kadar iyi geçecek yani bende korkuyordum ama yok zaten o iğne belden için olan o hiç acımıyor ondan sonrasını hissetmiyorsun zaten gözün açık odana çıkıyorsun😂 ziyaretçi almıyorlar ama benim eşimin bi kaç arkadaşı geldi abimler geldi anne baba geldi görmeye bişi demedi kimse sadece çok ses yapmamaya özen gösterin :) sıcak su ordan veriyorlar mama için mama Bile veriyor hastane aptamil ama ben kendim aldığım mamamı götürdüm :) bide küçük ısıtıcı koydum çantama kahve içmek için onlar onun için sıcak su vermez diye kendi kahvemi suyumu ısıtıcımı götürdüm,yanına yedek kıyafet alma inan pişman olursun ben 2 tane pijama bi tane elbise gibi lahosa geceliği üstüme sabahlık 2 tane kilot 1 tane emzirme sütyeni koydum depend koydum artı lahosa pedi koydum ne olur ne olmaz diye hiç biri lazım olmadı boşuna koydum düşün :) sadece 1 gecelik giydim batmadı pislenmedi gerek duymadım kilot desen kullanmadım depend kullandım sadece :) sütyen hiç takmadım :) yani hepsi gereksiz :) çocuğuma yine baya kıyafet koydum ona boşuna :) 2 çift kıyafet kullandık düşün :) doldurma çantanı tek tavsiyem o varsa aklına takılan sor kuzum