Burcu_NFUE Gebelikte ciğer yedinizmi kızlar yiyipte tehlikesini gören oldumu hani yemeyin diyorlar ya
Engzlevlt Burcu_NFUE valla ben hep yedim bakalım doğum yapınca nolacak şahsen bişey olacağına inanmıyorum
rosatue Burcu_NFUE yüksek a vitamini içeriyor. Bu da organ anomalilerine sebep olabiliyor. Takdir sizin. Fikrimi söylemek gerekirse illa yiyeceğim diyorsanız bir çatal alıp bırakın