Elfgkhn507 bir sürü test yapmışsınız hepsi de aynı çıkmış hayırlı olsun gebelik var görünüyor. İdrarda çıkmışsa zaten kanınızda değer yükselmiştir. Hemen kan verin sonra 2 gün bekleyip tekrar verin. Sağlıklı bir artış olursa gebeliğiniz sağlıklı demektir.