Kızlar, 33. Haftamdayım ilk gebeliğim olduğundan farklı olan herşeye evhamlanıyorum. Bu bir haftadır şeffafımsı çok hafif beyazımsı gibi bazı günler akıntım oluyor. Bu haftalarda artması normal diye okumuştum. Sizinde oluyormu?
İkinci sorum ise bazen ara ara bebişim içerde tek bir noktada tekmemi hıçkırık gibi hareket yapıyor bir süre gidiyor o hareket sonra geçiyor ama her seferinde panikliyorum hıçkırırmı bebekler? Keşge karnımın içini görsem 🙄🙄🙄