Kızlar merhaba bende doğum yaptım sonunda buraya uzun uzun çok güzel şeyler yazmak isterdim ama malesef yazamıyorum, 18 temmuz gecesi bebegim mekonyumunu yediği için zorunlu sezeryan oldum. Doğunca ağlamadığı icin akciğerleerine kadar gitmiş ve şuan yoğun bakımda cumartesiye kadar vermiyorlar 😭 Beterin beteri var deyip halime şükredip sizlerden dua bekliyorum. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Not: Herkesin doğumu kendine ama ne yapıp ne edip normal imkaniniz varsa normal doğum yapın hanımlar, çok zorlandım ben. Hakkınızı helal edin görüşmek üzere 🥰