Kızlar selam, geçen haftalarda da hep post açmıştım bilenler vardır belki. 20. Haftada detaylıda bebeğime fallot tetralojisi tanısı koyuldu doğunca akciğer damarından ameliyat olacak ve sonrasında da açık kalp ameliyatı olacak.Kromozom sıkıntısı da olabilir diye amniyosentez yapıldı 19 gün oldu hala sonuç bekliyoruz süreç zaten işkence gibi 🤦🏻♀️ Neyse birde üstüne sinir sistemim eklendi bu haftaya kadar çok rahat hamilelik geçirdim psikolojik açıdan ama bu hafta bi güncelleme mi geldi noldu bana bilmiyorum yataktan çıkmıyorum 3 gündür sürekli ağlıyorum enerjim çok yerlerde moralim halim hiç yok aşırı alıngan oldum eşimden gıcık kaptım kaşı gözü bile bi garip geliyor sanki, işten gelip yemek yapıyor evi süpürüp siliyor buna bile trip attım ben yapamıyorum diye mi gözüme sokar gibi yapıyorsun diye komik ama valla çok sinirim bozuk dün ağlamaktan fenalaştım eşim yüzüme falan su çarptı astım krizine girmiyim diye 🤦🏻♀️ Adam aynı şehirde olmasına rağmen arkadaşlarıyla buluşup görüşmüyor haftada bir izni var bana ayırıyor ve bu olaylardan da çok doldu farkındayım cumartesi günü izinliydi balkonları yıkadı buzdolabını sildi aşırı yoruldu kıyamadım git arkadaşlarınla görüş dedim kendi elimle yolladım 🤦🏻♀️ Gittikten sonra da bi ton mesaj attım saygısızlık yaptım kendimi kaybetmiş gibi mesajlar attım kıskançlık krizine girdim tek kelime etmedi az önce ben bunu yazarken de eve çiçek geldi çok utandım çok üzülüyorum bu sefer de ben bu eşi halletmiyorum diye ağlıyorum.Ya bu durum nasıl geçecek nolur dua edin bana normalde asssssla böyle bir insan değilimdir bu hafta canavara dönüştüm 🤦🏻♀️ Bebeğin hastalığı amniyosentez bekleme falan yıprattı beni sanırım 🥺 Çabuk geçer inşallah 🥺 Bide 23+5 haftalığım kilo veriyorum sürekli sabah tok tartıldım bilerek yine vermiş görünüyorum hamilelik başından beri 7.5 kilo verdim kaynanamda bebeği besle yemiyorsun falan diye laf ediyo bebekte de bu hastalık çıkınca kendimi suçlu hissediyorum 🥺 valla sinirlerim bozuldu uzun yazdım kusura bakmayın 🥺