36+2 yim ve kızımın artık doğmasını istiyorumm hem artık olup bitsin bu korkulu halden çıkayım istiyorum hemde artık sıcaklara gögüs geremiyorum yandım kavruldum 😞 birde her gece abuk subuk rüyalar görmeye başladım adamcağızın yaptığı hiç kötü birşey yokken eşimden şüphelenmeye başladım bu rüyalar yüzünden 😂😂 tabikide önce bebeğimin sağlığı ama anası bitik bitap bir durumda 😂😂