swetty_18 38+3 de doğdu 2.730 gr. Minyon bi bebek demişti doktorum çok şükür 4,5 aylık olduk ve normal kilosuna kavuştu. Hiç korkmayın sağlıklı olsun yeterki gerisi önemli değil doğduktan sonra toparlıyorlar. Sütüm azdı mamada verdm kimseyi dinlemedim. Kafanıza takmayın Rabbim büyüktür.