Ahh ahhh mide bulantısı kusma dendiği zaman canım acıyor 17+3 ama hala kusuyorum. Çıkarmadan yemek yiyemiyorum. Sürekli bulantı hali midem dönüp duruyor. Prilam içiyorım artı birde zofer düşünün artık siz gerisini. Herkes geçer diyor ama 4 aylık oldu geçse geçerdi diyorum. Sanırımda doğuma kadar devamkee. İlk gebeliğim de öyleydi. O erkekti,buna doktor kız dedi cinsiyetle de alakası yok bunun. Tek sebebi değişen ve sürekli artan hormonlar. Ayırca bende reflü var bulantılardan dolayı ağzımda su birikiyor. Görseniz hamileliğimin tadını alamıyorum. Günler çok zor geçiyor hatta bana geçmiyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻