Seda_nrr Gndaylin telaş etmeyin ♥️ Kahvaltınızı yaptınızmı şekerli birşeylerde yiyip sol tarafınıza uzanın birde karnınıza parmaklarınızla minik uyarılar verin :) uyuyordur belki :)
2areninannesi Gndaylin stres yapmayın sakinlesin uzanın ve müzik dinletin. Muhakkak hareket edecektir
2areninannesi Seda_nrr ben dısarıdan her hareketını goruyorum dedıgım gıbı asagılara da sert vuruyo ama karnıma cok sert tekmeler atmıyor
2areninannesi Gndaylin olur hıc karamsar olmayın. Benımde oğlusum bır gun cok hareketli bır gun daha az. Degısebılıyor. Stres yaptıkça daha az hareket ettıgını gördüm. O yüzden hic stres yapmayın ve takıp edin.
psychologist 2areninannesi 34ten sonra bazen ah yapıyorum boşluğuma gelince 😁 ittiriyor böyle ondan acıyor bazen