adsmom o haftalarda ben de öyleydim geceleri baş ucuma muhakkak yiyecek koyardım gece 4-5 gibi uykudan çok aç bi şekilde uyanır yerdim🙈 muz süt bisküvi gibi hafif şeyler olabilir mesela siz de yiyebildiklerinizden atıştırın aç karnına daha çok bulantı oluyor çünkü. 16 haftalık olduk şimdi çok şükür 10-11 e kadar aç durabiliyorum gece yemelerim de bitti🥲