14 aylık kızım var. emziriyorum hala. ve hamile olduğumu öğrendim bugün isteyerek oldu allah isteyen herkese nasip etsin. daha kan vermedim gerçi doktora da gitmedim ama şimdiden memeden kesme nasıl olur yetersizlik duygusu kapladı beni. sizler napıyosunuz sizde durum ne. bir ben mi böyle hissediyorum 🙄🙂