Kızlar 37. Haftama girmek üzereyim artık bebeğimin hareketleri tekme gibi hareketler değilde toplanma şeklinde oluyor yani biranda karnımın bir tarafında toplanıyor toplandığı yerde karnım şişiyor sonra kendi kendine karnımın farklı bir bölgesine toplanıyor yerleri daraldığı için mi böyledir bazen karnım bildiğiniz yamuk bir hal alıyor sürekli de sert bir halde doktora danışmalı mıyım yoksa normal mi böyle olması ?