Merhaba güzel anneler bugün itibariyle 38+4 olduk. Cati muayenesi esnasında kendimi o kadar kastım ki iki defa denedi ama açıklık olup olmadığını anlayamadi benim moralim cok bozuldu. Sanırım nornal doğumdan vazgececegim bebegimi riske atmak istemiyorum.