-asez- Şiddetli kanamalı hamilelik dönemi geçiriyorum 8+4 hapşırdığım zaman inanılmaz kasıklarımda ağrı oluyor gözümden yaş getirecek sizce de bu durum normal mi??
Drydgs -asez- Benimde alerjim var aynı şey bende de oluyor doktoruma sordum sorun olmayacağını söyledi soluna uzan ağrın olunca
VeraVrea -asez- evet yuvarlak bağ dokusu acıyor kesenin altındaki genişleyen bağlar tüm hamilelikte devam ediyor.
Morvy -asez- çok normal ayaktayken hapşıracaksanız çömelin öyle hapşırın eğer gece yatakta oluyorsa dizlerinizi kendinize doğru çekip öyle hapşırın😌
rosatue -asez- bahsettiğiniz anlık acıyı çok iyi hatırlıyorum. Kesinlikle normal hiç merak etmeyin ☺️
Nelmali -asez- hamileliğin baslarinda cok oluyor hapsıracaginizi hissettiginizde bacaklarınızı karnınıza çekin ağrı olmayacaktır