Limon+zeytinyağı+bal karışımını ılık suyla sabah kahvaltısından 1saat önce için. İçimi zor değil. Yanında kuru kayısı,kuru incir ve kuru erikten her sabah sadece birini yeyin,dönüşümlü olarak. Bunu bana doktorum önermişti. İlk birkaç gün hiç işe yaramadı ama düzenli olarak kullandım ve kabızlık problemim kalmadı çok şükür.
He ama abartmayın malzeme kullanımı konusunda birer çay veya tatlı kaşığı yeterli bardağa göre. Meyvelerden de birer tane yiyordum ben