Kızlar çok kötüyüm. Sadece sağ tarafımda sürekli bir bel ağrısı ve kalça ağrısı ile doluyum ve bütün bacak uyuşuk bir şekildeydi
38 haftalık oldu bugün. Rahmimde de sadece sağ taraf ağrıyor lavaboya çıkarken sağ tarafım tutmuyor sanki öyle ağrıyor. Açılmam 1 cm dedi doktor sancılarım da başlamış ne yapmam lazım nasıl geçer ne iyi gelir