Çok bulantım yok şükür. Ama öğrendiğimden beri yatıyorum. İlk başlarda kahverengi leke vardı sonra bir ara kanama oldu. Rahimde kanama alanı vardı. Şu an kanama alanı görünmüyor ama hala kahverengi lekeler devam ediyor. Riskli aylar geçene kadar yatacaksin diyor doktor da. Progestan proluton kullanıyorum.