Bende de tam tersi artık yetişemiyorum büyüme hızına keşke bizimde başımıza gelse kim istemez kılsız tüysüz olmayı. Birde hamileliğim sıkıntılı geçtiği için ağdayı da bırakmak zorunda kaldım çünkü yapamıyorum. Bulantı kusmadan dolayı güçüm yok. Kuaföre de gidemiyorum. Gittiğim tek yer hastane oda mecburi artık dayanamıyorum. Jiletle almaktan başka çarem kalmadı onu bile zor yapıyorum valla. Dua edin de benimde tüylerim dökülsün bir gecede 😅🤲🏻🤲🏻