Hanımlar ben 7 haftalık süreçte kesem oluşmuştu fakat bebek yoktu doktor bana kürtaj olmamı söyledi boş gebelik dedi bende 3 gün sonra kürtaj için hastaneye gittim nts ye girdim son kontrollerim yapılıp kürtaja alcklardı ama bebek görüldü 🙏😊 kalp atışını duyamadık bebek daha yeni 6 haftalık kesem 7+4 mış bir hafta sonra tekrar gidicem kalp atışını duyarmıyım böyle bşely yaşayan varmı 🙏