Böyle isimler koymak iyi değil diyorlar yani anlamı yok doğa da olan birsey sonuçta. Bana kızmayın fikrimi söylemek istedim 🙃 çok güzel isimler var yanına ekleyebilirsiniz ya da farklı isim düşünebilirsiniz. Alya koymayı düşünüyorum bende şeref Sema demek Alina isminin anlamı da güzel Asel hümeyra zümra ahsen vs çok isim var. Sağlıkla gelsin inş