Kızlarrr tatildeydim güneşten sırtım çok yandı ilk gün krem sürmeyi unutmuşum güneşlenmeyeceğim diye ama hassas cildim olduğu için yandı kıpkırmızı
Teyzem aradı bugün görüntülü konuşuyorduk sırtımı omzumu filan gördü nasıl yanmışsın inşallah bebekte iz olmaz falan dedi 😳
yani bu tarz iz olaylarını saçma buluyorum aslında ciğer çilek falan da diyorlar ya ama yine de hamilelik hormonuyla acaba mı ya dedim saçma ama kalmaz dimi iz falan 😰😂