Kızlar 37+3 üm çatı muayenesi oldum doktor yanların arka tarafın geniş ama önü aşağı doğru dar dedi. Normal doğum zorlar dedi. Ben normal doğum istediğim için deneriz dedi. Belki o anki sancıya genişler orasıda dedi hayırlısı olsun dedi doktor. Böyle olup normal doğum yapan var mı