Gis iyide hanım efendi yazdiginda progestani kullandigimdan beri kanamam var diyor. Plesante ile ilgili birşey yazmadim zaten ben sadece bunu doktorunuza danışın çünkü knamama yapmamasi gerekiyor diyorum bence sizde once yazılan şeyi anlayip oyle yorum yapin bilip bilmeden yazmak istedigimi anlamadan karsi çıkmayın. Herkes bildiklerini yazıyor daha kibar olabilirsiniz tavsiyemdir her zaman kibarlik kazanır